Museums Over the Borders Etap II logo
Partner: Muzeum "Brama Frydlandzka" w Kaliningradzie     

Billboardy promujące projekt

piątek, 22.05.2020 19:18

Dnia 20 kwietnia zamontowano dwa billboardy promujące drugi etap projektu „Muzea ponad granicami".

Dnia 20 kwietnia zamontowano dwa billboardy promujące drugi etap projektu „Muzea ponad granicami”. Billboardy, umieszczone przy trasie S-7 z Elbląga do Warszawy i przy trasie S-22 w kierunku Grzechotek, będą promowały projekt przez okres siedemnastu miesięcy.

Projekt Museums over the borders. Stage II jest dofinansowany ze środków Unii Europejskiej, z Programu Współpracy Transgranicznej Polska-Rosja 2014-2020.



Za treść niniejszej informacji odpowiada Muzeum Archeologiczno-Historyczne w Elblągu i w żadnym wypadku nie należy przyjmować, że odzwierciedla ona stanowisko Unii Europejskiej, Instytucji Zarządzającej lub Wspólnego Sekretariatu Technicznego Programu Współpracy Transgranicznej Polska-Rosja 2014-2020.


European Union